Strona 1 z 1

O JJ2S X4 500 zrobiło się głośno w USA

PostNapisane: Pn mar 24, 2008 1:53 pm
przez wojkop
Na stronie amerykańskiego KNEESLIDER ukazał się nius opisujący projekt motocykla JJ2S X4 500. Koncept ten sprawił duże wrażenie zarówno na autorach artykułu jak i czytelnikach. Pojawiło się przy tym mnóstwo pytań i wątpliwości na temat konstrukcji rozrządu, wydechu, oraz sprawności silnika przy wysokich obrotach. Redaktorzy z KNEESLIDER nie znają języka polskiego i zwracają się z prośbą do internautów o pomoc w przetłumaczeniu danych zawartych na polskiej stronie. Umieściłem o tym niusa na mojej prywatnej "www".

Kto się czuje na siłach w języku angielskim niech zajrzy na:
http://thekneeslider.com/archives/2008/ ... otorcycle/
i postara się maksymalnie przybliżyć rozwiązania techniczne motocykla. Może coś "drgnie" dzięki temu?.....
Trzymam kciuki!!!!

wojkop
http://rockers.webd.pl

PostNapisane: So mar 29, 2008 9:58 am
przez Lechu
Szczerze mówiąc przydałoby się przetłumaczyć zawartość strony WWW na język angielski. Z tego co widze, to Amerykanie wypowiadający się o X4 na tej stronie WWW, nie mają pojecia o czym mówią. Część sądzie że to jest zwykły 2 sów.

PostNapisane: N mar 30, 2008 4:09 pm
przez J. Jacek Synakiewicz
Witam.

Dziękuję wojkopowi za wieści o zaistnieniu nowego, światowego etapu w inormacji o naszym projekcie. Cieszy nas bardzo, że do dzisiaj na amerykańskiej stronie KNEESLIDER ( http://thekneeslider.com ) JJ2S X4 500 jest głównym newsem.
Wiele pochlebnych opinii wyrażonych na tej stronie jak i wielu innych stronach z całego świata dotyczących designu motocykla a głównie wykorzystania w nim "rewolucyjnego" układu silnika potwierdza słuszność przyjętych przez nas założeń.
Jest też i wiele negatywnych i złośliwych opinii. Jednak moim zdaniem ich podłożem jest głównie bardzo pobieżne znajomość projektu i przekonanie, że nowatorskie pomysły na silniki i motocykle mogą powstawać wyłącznie we Włoszech, W. Brytanii, Niemczech, USA a nie w "zacofanym" zakątku Europy Wschodniej jakim jest Polska.

Kiedyś prof. Tadeusz Rychter powiedział, że nieźle namieszam tym silnikiem w motocyklach i chyba rzeczywiście miał rację.

Dziękuję Lechowi za dwa posty na KNEESLIDER, które w znacznym stopniu wyjaśniają zasady pracy silnika JJ2S.

Już w momencie uruchamiania strony zastanawialiśmy się nad wersją angielską. Do dzisiaj uważamy, że poza wprowadzeniem w języku angielskim, które właśnie przygotowujemy, całość pozostanie dalej tylko w wersji polskojęzycznej. Strona jest tak bogata w rysunki i animacje, że wszyscy, którzy chcą poznać zasady pracy silnika i budowy motocykla mogą tego dokonać po ich analizie.

Pozdrowienia dla forumowiczów

J. Jacek Synakiewicz z zespołem.