Strona 1 z 1

Charakterystyka

PostNapisane: N mar 16, 2008 9:09 am
przez dziku
Mam kilka pytan do pana Synakiewicza,mianowicie;
1.Czy osoba o wzroście ok 170 cm bedzie mogła pewnie na nim zasiąść?
2.jaka charakterystyke bedzie miał ten silnik?Bo oglądając jego dane techniczne zauważyłem że jego obroty kończą się doosyc szybko,bo już przy 8 tyś. więc raczej nie będzie można liczyć na tego dzikiego kopa którego miały motocykle 2T z GP przekraczając pewien próg obrotów.
3.I ostatnie pytanie które mnie najbardziej nurtuje;jaka będzie trwałosć tego silnika?Bo znajac przypadłości 2T z własnego doświadczenia,tłoki wylatuja dosyć często.Np.w moim moto rozkręconym do ok 11tys. obr/min
firmowe zestawy tłoka z pierścieniami wytrzymuja ok 4500 km(w tym 1500 docieranie).Ale to po tuningu.Weźmy jakiś stockowy sprzęt,np cagiva mito,naprawy główne nie sa żadkościa po 20 tyś przebiegu.Jeżeli tu nie bedzie takich obrotów silnik ma szanse dorównac trwałościa silnikom ze sportowych 4T?

PostNapisane: N mar 16, 2008 9:15 am
przez dziku
I jeszcze jedno małe pytanko,skoro z tyłu ma być taki szeroki lacz to te moto musi mieć duuuży moment obrotowy,bo nie spotkałem jeszcze tak szerokiej opony w motocyklach o podobnej mocy,a wątpie że jest to tylko
designerski chwyt.