Chcialbym krótko odnieść się do kilku ostatnio poruszonych kwestii:
1. Założenia funkcjonalno - konstrukcyjne motocykla prototypowego opisałem na forum w "Uwagi dotyczące budowy motocykla"
2. Prototyp prezentujący idee twórców z założenia musi być "radykalny" -
powinien swoimi rozwiązaniami, designem i tzw pierwszym wrażeniem stworzyć dla siebie przestrzeń na rynku motocyklowym.
3. My tej przestrzeni szukamy wsród sportowych, rekreacyjnych motocykli o bardzo wyśrubowanych walorach eksploatacyjnych.
4. Design motocykla związany jest ściśle z dwoma czynnika: cena i prostota rozwiązań, lub odwrotnie prostota - cena. Jeżeli ktoś uważa, że np. MV Augusta jest ładniejsza to niech również popatrzy na jej cenę.
Każdy detal to pieniądz.
5. Już też pisałem, że najważniejsze dla nas są:
- niezawodny, niedymiący, nowatorski czterocylindrowy silnik dwusuwowy, spełniający obecne normy czystości spalin.
- sztywna, prosta, rama i wahacz rurowy.
- proste, niezbędne elementy nadwozia.
6. Żeby przekazać więcej na temat tego co nie da się przekazać słowami zapraszam do YouTube: fimiki z udziałem Yamahy RD 350 LC i Yamahy RD 500 LC
http://www.youtube.com/watch?v=oaXseeVu ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=LvV32eku ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zPOoYgnn ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_Bh7B1Xv ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=F3AZogcO ... re=related
Miłych wrażeń
Pozdrawiam
J. Jacek Synakiewicz z zespołem